תאורת לד בסלון

גופי תאורה >>  גופי תאורת לד >>

תאורת לד מהווה כלי נהדר שמאפשר לשלב עיצוב פנים, הום סטיילינג, ריהוט ופונקציונליות. בעזרת גופי תאורת לד תלויים או שקועים תוכלו להגדיר חללים בעלי תפקידים או אמירה עיצובית שונה, להוסיף צבעוניות, להדגיש אלמנט או רהיט מסוים  או להגשים כל פנטזיה עיצובית שבאה לכם לראש. כאן הבאנו לכם מספר רעיונות כדי להצית את דמיונכם.

תאורת לד שקועה בתקרה

קיימות אינספור אפשרויות של משחקי תאורת לד שקועה בתקרה. אם תכננתם הנמכת תקרה באזורים מסוימים או שהמעצבת שלכם מתכוונת ליצור אלמנטים עיצוביים בתקרת גבס – תאורת לד יכולה לחזק את האפקט על ידי הארת גבולות שינוי הגובה.
 
גופי התאורה יכולים להיות מכוונים כלפי מטה, להאיר את החדר בצורה ישירה ולפזר את האור באופן אחיד. ניתן לחלופין להשתמש בגופי תאורה נסתרים שיגרמו לחלקים של תקרת הגבס המונמכת להיראות כאילו הם צפים באוויר. תאורה מהסוג הזה תשטוף את החלל באור רך ותיצור אווירה רגועה ורומנטית.
תאורת תקרה יוצרת הזדמנות מצוינת להגדיר חללים שונים בתוך הסלון ולתת אופי עיצובי שונה לכל אחד מהם. באמצעות גופי תאורת לד תוכלו לעצב את האווירה של פינת האוכל, אזור הישיבה שבסלון, חלל הכניסה לבית, חלל המדרגות והמטבח, לספק לכל אזור את כמות האור הנדרשת, העצמה והכיוון הרצויים.

הארת נישות ורהיטים

אם אתם רוצים להדגיש מדף עם פרטי האמנות האהובים שלכם שמוצגים על המדף או כלי מטבח עתיקים שמוצבים בתוך הויטרינה בסלון, תאורת לד תעשה את העבודה בוודאות. פסי הלד הנסתרים בנישה או רהיט יוצרים כתם אור וצבע שגם מאיר את החדר באור עדין ונעים וגם מדגיש אלמנטים עיצוביים בחלל.
 

פסי צבע

צבע יכול לעשות מהפכה בסלון שלכם. כתם או פס אור צבעוני במינון הנכון יהפכו את החלל למקורי וייחודי, במיוחד אם תצליחו להתאים רהיט או פריט עיצובי אחר התואמים לצבע פס התאורה והיוצרים ביניהם דו-שיח.
 

מעצבים באור

אין גבול לדמיון: תמונות שמוארות מאחור וכאילו צפות על הקיר, פאנל טלוויזיה עם תאורת לד שהופך את הסלון לכמעט חללית, גופי תאורת לד בעיצוב ייחודי שמתמזגים עם התקרה, הארת חיבורי תקרה וקירות, מסתור וילונות… וזו רק טיפה בים.
 
 
התמונות מתוך www.houzz.com

לייעוץ תאורה >>



הצטרפו למועדון
התקשרו אלינו: 03-6359708
או כתבו לנו ונחזור אליכם במהירות:

 




מפת אתר גופי תאורה Bellco